Avatar billede nipnik Nybegynder
10. februar 2004 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Faner i MSN Messenger

Jeg har for længe siden downloadet MSN Messenger.
I dag hjalp jeg nogle venner med at hente og installere det. Til min overraskelse, havde de 3 faneblade i venstre side af deres messenger "hovedvindue". Et af dem forestillede en klokke, og havde med en tjeneste at gøre, som gav mulighed for påmindelser.

Mit spørgsmål er så. Hvorfor har jeg ikke det på min messenger, når vi begge har den sidste nye, begge har oplyst at være tilknyttet Danmark osv. Og hvordan aktiverer jeg evt. fanebladene ? (Det kunne tænkes at jeg har deaktiveret dem for længe længe siden)

PS ! Jeg har prøvet at afinstallere og geninstalleret Messenger.
Avatar billede exp Juniormester
10. februar 2004 - 16:19 #1
MSN => Funktioner => Indstillinger => Beskyttelse af personlige oplysninger => Fjern flueben i "Dette er en delt computer, så vis ikke mine faner"
Avatar billede nipnik Nybegynder
10. februar 2004 - 18:03 #2
Kanon svar !! Det kan jeg li'... kort, kontant, og rigtigt !
Avatar billede nipnik Nybegynder
10. februar 2004 - 18:06 #3
Har givet dig lidt "karma". Jeg kan tilføje at det var fordi jeg havde sat flueben i "spørg altid efter min adgangskode når jeg kontrollerer hotmail....". Gør man det, bliver der automatisk sat flueben i den med faner, og den bliver nedtonet, så man ikke kan rette i den.