Avatar billede counterstrike Nybegynder
28. januar 2001 - 02:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FLASHINTRO.

Er der nogen der vil lave en flash intro til mig?
Den skal omhandle Counterstrike, men samtidig ikke være for lang...
Til sidst skal der komme to flag, et engelsk og et dansk, hvorefter man kan trykke på dem, alt efter om man vil have siderne vist i engelsk eller dansk.
Linkene:
ENGELSK:/english/index.htm
DANSK: /dansk/index.htm
Avatar billede counterstrike Nybegynder
28. januar 2001 - 20:19 #1
Er der ingen flash programører???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. januar 2001 - 20:28 #2
Der er en del Flash 4 og Flash 5 programmører, men du skal levere materialet storyboard og layout. Samtidig får du ikke mere end introen. Hvis du kan acceptere det, så kan vi god lave en aftale.

/Per
Avatar billede staz Nybegynder
28. januar 2001 - 20:39 #3
Ingen vil lave en flash intro for 200 point. Det tager tid. Hvis du vil hoste op med nogle klejner så kan vi snakke om det. Se www.whitehat.dk/cybercrime. Det er en flash intro jeg lavede til en projekt opgave

---- Staz ----
Avatar billede counterstrike Nybegynder
28. januar 2001 - 20:43 #4
Glem det.