Avatar billede larsjorgensen Nybegynder
10. februar 2004 - 13:22 Der er 3 kommentarer

netradio virker ikke - windows media player

Jeg kan ikke høre radio på nettet med min windows media player. Nogle gange går lyden igennem i nogle sekunder men forsvinder igen. Jeg har windows 98. Er der porte jeg skal åbne eller lignende?
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. februar 2004 - 17:58 #1
Hvilken udgave af mediaplayer har du?
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2004 - 22:23 #2
Upgrader til win media player 9, men hvorfor bruger du f.eks ikke de afspillere der er på nettet, kommer selvfølgelig an på hvad du vil hører.
http://www.dr.dk/forside/nav_sider/dri_radio.shtml?topbar-stat=true
Her kan du f.eks hører alle DR`s radiokanaler, vælg kanal i venstre hjørne og den justerer selv hastigheden ind osv.
Avatar billede vjacob Nybegynder
19. februar 2004 - 09:20 #3
her er nogen bud på, hvad du kan prøve: at sætte cache/buffer højere, opgrader din forbindelse, lad være med at hente andre ting på samme tid, mere ram i din maskine.

Der burde ikke være nogen porte du bør åbne, hvis du kan høre lyd af og til.