Avatar billede topydopy Nybegynder
10. februar 2004 - 11:05 Der er 2 kommentarer

Maple og LaTeX

Jeg får hele tiden at vide at maple2e.sty ikke bliver fundet, når jeg forsøger at oversætte tex dokumentet, som jeg har eksporteret fra Maple. Jeg har fundet maple2e.sty i Maple biblioteket, men ved ikke hvor jeg skal ligge den henne?

Jeg bruger MikTeX.

150 point til rigtigt svar.
Avatar billede el_serpiente Nybegynder
13. februar 2004 - 18:57 #1
Prøv at placere maple2e.sty i bibliotek: c:\texmf\tex\latex\maple2e

Det kan være at du skal oprette det...håber at det hjælper
Avatar billede rapstam Nybegynder
13. februar 2004 - 23:25 #2
Bare læg filerne i det bibliotek du har dine tex filer i. Har lavet et par rapporter med maple input. Jeg inkluderede bare følgende filer i biblioteket

\usepackage{maple2e} <--- i filen

og følgende pakker i dir:

maple2e.sty
mapleenv.def
mapleenv.sty
mapleplots.sty
maplestyle.sty
mapletab.sty
mapleutil.sty

Det virker i hvert fald hos mig

>>Rapstam