Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:35 Der er 47 kommentarer og
1 løsning

FUCK!!!

Jeg har lige svaret på et spørgsmål, men det var ikke det rigtige brugernavn, jeg svarede med...
Kan jeg overføre mine point???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. januar 2001 - 23:37 #1
Det rigtige brugernavn !? Har du da to ?
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:39 #2
Nej.
Avatar billede lens Nybegynder
27. januar 2001 - 23:40 #3
Jeg mindes, at der i reglerne står, at man kun må oprette en bruger pr person!!?
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:41 #4
JEG har også kun oprettet en bruger.
Avatar billede blood Nybegynder
27. januar 2001 - 23:41 #5
SNYD!!!!
Avatar billede morten_b Nybegynder
27. januar 2001 - 23:41 #6
Spørg lige om du jokkede i spinaten der!!!!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 23:42 #7
Hæng ham
Avatar billede blood Nybegynder
27. januar 2001 - 23:42 #8
min

Har du da 2 eller flere???
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:43 #9
OK. Nu skal i bare høre:
Jeg har kun etr brugernavn, jeg sidder hos min far lige nu...
Han har også et brugernavn, som der var logget ind. Jeg svarede med hans brugernavn...
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:45 #10
Tror i mig?
Avatar billede blood Nybegynder
27. januar 2001 - 23:46 #11
Nææææ
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 23:46 #12
Hvad er det andet navn?
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:47 #13
I kan få mit og min fars icq numre, så i kan se det er to forskellige personer til to forskellige kontoer
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:49 #14
I tror vel for helvede ikke jeg er så dum at skrive sådan et spørgsmål hvis JEG havde oprettet to kontoer??? Tænk jer om...
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:51 #15
Er i der?
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 23:51 #16
\"Sig navnet\"
Avatar billede blood Nybegynder
27. januar 2001 - 23:52 #17
Hvad er det andet navn?
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:52 #18
Nej, for hvis i ikke tror mig er mit eget navn også \"et snydenavn\".
Avatar billede prodic Mester
27. januar 2001 - 23:57 #19
Mener du dermed at din fars navn også er dit eget navn? Sådan læser jeg ovestående sætning.
Avatar billede min Nybegynder
27. januar 2001 - 23:58 #20
Nej. Jeg har et brugernavn og min far har et brugernavn. Jeg sidder på min fars computer nu, og har svaret med hans brugernavn. Én ting er 100... Jeg snyder sgu ikke.
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:00 #21
er det navn du bruger nu dit eget?? det navn der hedder min??

Forklar mig lige logikken i den her sætning :
Nej, for hvis i ikke tror mig er mit eget navn også \"et snydenavn\".

Det lyder som om at det navn du bruger nu er oprettet specielt til lejligheden.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. januar 2001 - 00:02 #22
prodic>> Ja, jeg tror \"min\" dummede sig der.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
28. januar 2001 - 00:03 #23
Hvoffor ville han oprette dett spm. hvis han prøvede at snyde i et andet spm.????
Avatar billede min Nybegynder
28. januar 2001 - 00:04 #24
Jeg dummede mig ikke (med min fars brugernavn).
Det er sandt. Lige meget hvad i tror.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2001 - 00:04 #25
Mon ikke vi skal give den unge mand den tillid, at hans forklaring er god nok.
Der er skam meget god logik i det skrevne, prodic. Hvis man da ikke er
født mistroisk ;-)

Men altså, min - eller hvad du nu hedder - det er kun nogle få point. Du har lært
at være mere forsigtig med hvilket brugernavn du anvender. Og lad da din far
så beholde pointene.

Du kan ikke - uden at ulvene kaster sig over dig - overføre pointene på \"lovlig\"
vis. Hey - måske du kan få din far til at give dig en øl ....
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 00:05 #26
Jeg tror han mener
$mig = Det havn han bruger nu;

Nej, for hvis i ikke tror \"$mig\" er mit eget navn også \"et snydenavn\".
Avatar billede min Nybegynder
28. januar 2001 - 00:07 #27
OK. erikjacobsen.
Tak for at der da er én der ikke er mistroisk.
Jeg må nok hellere huske at anvende mit eget brugernavn, fremover. :-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. januar 2001 - 00:07 #28
hmmmm gad vide om erikjacobsen er hans andet navn, nåh nej jeg mener \"hans fars\" navn...
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:08 #29
ErikJ:
Jeg er skam ikke mistroisk, bare tilbageholdende over for at han ikke vil udlevere nogle flere informationer om hvilket spørgsmål der drejer sig om eller lign.
Hvis det er mistroisk så ja, så er jeg det.
Men ellers kunne vi ikke være mere enige, der mangler bare lidt flere informationer inden jeg er helt overbevist. Men man er vel uskyldig indtil det modsatte er bevist. SÅ giv os da nogle beviser.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. januar 2001 - 00:08 #30
Det er sku ved at blive komisk det her
Avatar billede kapla Nybegynder
28. januar 2001 - 00:08 #31
Ja okay jeg tror dig men hvad er det andet navn?
Avatar billede min Nybegynder
28. januar 2001 - 00:09 #32
Ja, morten_b og jeg hedder også morten_b og prodic og blood og apollo69 m.m.
Tro hvad du vil.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2001 - 00:15 #33
Nåh, spørgsmålet er vel: http://www.eksperten.dk/spm/46329
Jo, prodic, du er for mistroisk ;-))
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:15 #34
Kom nu giv os nu noget info så¨vi kan få en afklaring på det her.
Hvilket spørgsmål handler det om?? og hvor mange point er det? er det flere 100 eller bare 15. Info Tak!
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 00:17 #35
Ok!!! Jeg er \"min\" og \"min\" er min *g*
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:18 #36
Tak Erik. Det var såmænd bare det jeg ville vide. Nu mangler vi bare hans rigtige navn! Ikke hans fars navn, som han åbenbart bruger nu.
Man skal vel være mistroisk i vores branche, ikke Erik :-O
Avatar billede blood Nybegynder
28. januar 2001 - 00:18 #37
min >>

Ta det roligt vi tror dig!!!!

mi mi mi mi mi miiiiiiiii ADMIN!!!!!! *g* ;-)
Avatar billede min Nybegynder
28. januar 2001 - 00:25 #38
OK I kan vel se at jeg er ny på eksperten
(min siger) tjek point m.m.
Jeg var logget ind for at sondere, og min søn så et spm. som han kunne svare på, det han har rodet sig ud i er jeg vidende om, og synes at nu må det slutte.
        Tak

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2001 - 00:27 #39
Ha ha, i \"vores branche\" .... er det at være superspion på eksperten.dk ?
Det er vel også at genkende en død and, når man lugter til den. Der er
såmænd ikke andet mistænkeligt ved dette end et par sjusket formulerede
sætninger, som kan misforstås, hvis man vil.

Så fra min side er der dømt \"død and\".

(Og tænk nu hvis \"min\" var \"tdaugaards\" far, og \"tdaugaard\" fik de 50p, så
er han jo næsten ved at indhente mig..... *gg*)
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. januar 2001 - 00:30 #40
min -> wow der var vist en der ikke fattede min joke der!!!
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:31 #41
Erik->Næ nej det var nu ikke den branche jeg tænkte på. Men den rigtige branche.
Og jeg er skam ikke mere mistorisk end nogle andre, jeg vil bare gerne have det rigtige navn at vide. Det er med til at vise at det ikke bare er en \"død and\". Om ikke andet, så kan jeg da godt give ham de 50 point, så meget betyder de heller ikke for mig.
For at overføre point er \"ulovligt\" på Eksperten.dk så det må man ikke.
Avatar billede prodic Mester
28. januar 2001 - 00:32 #42
Desuden Erik -> Den der form for hån over for tdaugaard, det kan vi ikke have vel :-)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. januar 2001 - 00:44 #43
Var det en ide med den her måske?:
http://www.the_ekspert_spy.dk/

Hvem får det først?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 03:11 #44
e.j.:> I\'m gonna get\'cha, I\'m gonna get\'cha ..

prodic:> Mange tak! Men som nogle siger, dårlig reklame er bedre end ingen reklame ;o)

apollo69:> Ingen! for underscore er ikke tilladt i domænenavne ;-) (måske www.the-ekspert-spy.dk ..)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. januar 2001 - 03:26 #45
Nå ok, hva´ ved jeg.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. januar 2001 - 03:27 #46
*G*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. januar 2001 - 09:57 #47
Jeg synes vi ksal afslutte spm. her, uden at foretage os yderligere !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. januar 2001 - 09:57 #48
ksal = skal