Avatar billede benoit Nybegynder
10. februar 2004 - 06:51 Der er 3 kommentarer

xp+mac9.2+mac9

Jeg har tre maskiner, en pc(XP prof), og to mac. De skal køre på et netværk sammen via en switch. Jeg har kigget rundt herinde, men har kun en ide om hvad jeg kan gøre på de to systemer. Jeg har kun lidt kendskab til Mac.
Det er ikke nok at de delere printere. Det skal være filmapper.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
10. februar 2004 - 06:55 #1
Smut herind: http://www.homepcnetwork.com/pcmacovrf.htm

de forklarer dig på en overskuelig måde hvordan du kommer igang.
Avatar billede benoit Nybegynder
25. februar 2004 - 19:03 #2
Hej Fast! Undskyld den lange ventetid.

Jeg har kigget lidt på det. Men ikke i detaljer, da vi istedet valgte en fildelingsløsning via vores intranet. Men jeg er dog kommet frem til at en gang i fremtiden skal vi have PCMacLan eller lignende.

Tak for dit svar!

:-)
Avatar billede benoit Nybegynder
25. februar 2004 - 19:04 #3
Hvis du ikke får point så giv lige besked... Jeg kan ikke se det... :-(