Avatar billede darkbreach Nybegynder
09. februar 2004 - 22:14 Der er 7 kommentarer

Vurdering af design

I går bad jeg folk om at vurdere min side, og det gjorde de så. Jeg fortryder dog at jeg lukkede spørgsmålet så hurtigt, for det kunne da være interessant at hører flere meninger. Så! Hvis du gidder checke mit site ud en gang og skrive et par linjer så skal jeg nok kvitterer med nogle points...

Tak for hjælpen!
DarkBreach
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. februar 2004 - 22:15 #1
Vi gætter på at det er http://www.darkbreach.dk
Avatar billede codemanager Nybegynder
09. februar 2004 - 22:16 #2
Syndes det ser rigtig godt ud...
det er godt sat sammen med faver osv sååå godt arbejde
Avatar billede darkbreach Nybegynder
09. februar 2004 - 22:34 #3
ups! Ja naturligvis er det www.darkbreach.dk

;-)
Avatar billede esoulman Nybegynder
10. februar 2004 - 01:44 #4
Logoet passer ikke rigtig i farverne til designet.
Hold dig til samme skriftstørrelse.. den under "Home" er større end de andre generelt.

Ellers ok pænt, med tendens til det simple - logoet ødelægger dog lidt.
Avatar billede Kengun Praktikant
10. februar 2004 - 15:00 #5
jeg synes ikke om den hvide boks i toppen. Kontrasten bliver for stor. Måske det bliver pænere hvis du tager den bort eller forsøger med en anden farve?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. februar 2004 - 15:02 #6
Må vel hellere holde min mund i denne omgang ;-)
Avatar billede vioce Nybegynder
18. februar 2004 - 16:40 #7
Jeg har umiddelbart svært ved at læse sidens navn når jeg kommer ind på siden. Det er meget rodet og meget funky i toppen hvilket du vælger ikke at fortsætte længere nede. Det ser forkert ud. Kan ellers godt lide din venstre margin, men ikke de striplede linier imellem den og hoveddelen. Ville nyde at der kom lidt farve på baggrunden i stedet for den dødsgrå...

Jeppe Hertz
/Grafisk designer/AD hos Factory28

http://www.factory28.dk