Avatar billede well_r Nybegynder
09. februar 2004 - 22:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Infrarød adapter - billigt?

Hej!
Jeg søger en infrarød adapter til min PC.. jeg har været på forskellige sites og lede efter dem, og den billigste jeg kunne finde var på edbpriser.dk

problemet med den jeg fandt var ikke prisen.. det var mere at det er et "fast" stik man propper i USB. Det jeg ønsker er en med ledning.. da min USB stik kun kan sættes ind BAGFRA.

Eller skal jeg prøve at se om jeg ikke kan finde en forlængerledning til usb?

anyway..hvis nogen kan hjælpe må i meget gerne hjælpe.

Relevante links:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40544
Avatar billede rimax Nybegynder
09. februar 2004 - 22:08 #1
En af mine venner har købt en magen til
og der fulgte der en ledning med til at sætte til usb-porten
Avatar billede well_r Nybegynder
09. februar 2004 - 22:12 #2
jamen.. var det en forlænger ledning?..således at den kunne komme til at sættes på oppe foran pc'en?
Avatar billede well_r Nybegynder
09. februar 2004 - 22:47 #3
købt..tak for hjælpen

svar lige så du får points..

ellers lukker jeg næste gang jeg er på exp.dk
Avatar billede rimax Nybegynder
10. februar 2004 - 07:27 #4
Jep. Det er en forlængerledning
Tak for point :-)
Avatar billede well_r Nybegynder
10. februar 2004 - 10:19 #5
mig der takker for hjælp :D