Avatar billede meleren Nybegynder
09. februar 2004 - 20:04 Der er 4 kommentarer

XP hakker ved åbning af ny mappe.

Når jeg åbner en ny mappe hakker com'en ligesom et par gange. Ret irriterende. Nogen der har nogle forslag?
Har lige installeret XP.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:06 #1
Opdater ´driver til chipsæt
Opdater driver til grafikkort

Det var et par af dem :)
Avatar billede meleren Nybegynder
09. februar 2004 - 20:08 #2
Hvordan opdaterer jeg driver til chipsæt?
Grafikkortet er opdateret for ganske nylig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:13 #3
du skal ikke opdatere kortet - du skal bruge en nyere driver :)

Du går ind på fabrikantens hjemmeside og henter en opdateret driver...

Hvis du ikke er klar over hvad hardware du har i maskinen, så vil jeg anbefale aida32: http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede henninga Novice
09. februar 2004 - 22:42 #4
Er det når du åbner mappen for at kigge eller er det når du laver en ny mappe?

Hvis det er når du åbner mappen kan det være dine indstillinger for visning. Det kan du ændre i stifinder med menuen Vis>Vælg Detaljer. Hvis den er sat til at vise en masse detaljer kan det godt tage tid at åbne mappen.
HenningA