Avatar billede jmajvig Nybegynder
09. februar 2004 - 20:03 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

udpak af iso fil

jeg har hentet  Knoppis fil på nettet men det er en iso fil ,hvordan få jeg den til at køre

hilsen jan
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:11 #1
hvad er knoppis?

Du kan pakke den ud med isobuster: http://www.smart-projects.net
eller mounte filen med daemon-tools så du kører direkte fra fil: http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php
Avatar billede nimoha Nybegynder
09. februar 2004 - 20:11 #2
Avatar billede nimoha Nybegynder
09. februar 2004 - 20:13 #3
John_stigers>> 4 sekunder!!!!!! Det er sikkert bare fordi dit internet er hurtigere end mit *S*
Avatar billede lefre Nybegynder
09. februar 2004 - 20:13 #4
Med en cd-emulator. F.eks. et af programmerne her:
http://www.softlandmark.com/CDDVDEmulators.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:14 #5
n_jay> har stofanet ;)

Pudsigt vi lige skulle anbefale de samme produkter ;)
Avatar billede espersen Novice
09. februar 2004 - 20:15 #6
hvad er Knoppis ??
Avatar billede nimoha Nybegynder
09. februar 2004 - 20:15 #7
John_stigers>> Ja så må det jo være fordi produkterne er gode :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:18 #8
espersen + mig selv *GG*: jeg tror der er tale om Knoppix: http://tyge.sslug.dk/knoppix/
Avatar billede espersen Novice
09. februar 2004 - 20:19 #9
nice; kan klares med fx. Nero burning rom ; så er det hurtigt smidt på en cd ;o)
Avatar billede razor61 Nybegynder
09. februar 2004 - 20:49 #10
du skal brugen et pro der hede daemon-tools
du kan fine den på www.dolond.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2004 - 20:55 #11
razor61> *LOL* Godmorgen!!!
Avatar billede dustie Mester
10. februar 2004 - 01:04 #12
Der skulle vel stå Knoppix?
Knoppix er en linux distro der kan køre fra en CD.
www.knoppix.org
Avatar billede dustie Mester
10. februar 2004 - 01:06 #13
Brug dit ynglings brænder program og find "Burn image" eller noget i den stil hvis du vil brænde det ned på en CD. De fleste understøtter det. Fx Nero.
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2004 - 11:03 #14
Nero, Fireburner, Roxio, DiskJuggler osv osv.. De kan alle brænde iso images. I det mindste for Nero kan du få en funktionel trial version som kan gøre det. Ganske vist med nedsat hastighed så vidt jeg husker, men det fungerer. Lad være med at pakke iso'en ud. Inde i iso formatet er der specificeret en bootsektor så du kan boote fra cd'en. Den går tabt hvis du bruger isobuster og lignende.