Avatar billede danger Nybegynder
09. februar 2004 - 17:54 Der er 4 kommentarer

hjælp til internet

har fået et problem med at internet explorer næsten hele tiden kommer med fejl. Har prøvet og opdatere windows men internet explorer bliver bare ved og ved med at oprette en fejl rapport. Har prøvet næsten alt nu for at få det til at forsvinde og ingen ting hjælper. ):
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. februar 2004 - 18:13 #1
Hvad skriver den?
Avatar billede danger Nybegynder
09. februar 2004 - 18:23 #2
den skriver bare at internet explorer lukker og at de beklager ulejligheden og så lukker internette simpelthen ned, og den kommer med den fejl næsten konstant
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. februar 2004 - 18:39 #3
En geninstallering bør kunne løse problemet:http://support.microsoft.com/?kbid=318378
Avatar billede aovergaard Nybegynder
10. februar 2004 - 14:40 #4
Prøv lige at køre denne kommando her

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow Tast Enter
Din Windows Cd skal sidde i drevet mens du gør det her, og der skal være mellemrum mellem sfc og /

Så vil evt. fejl eller mangler blive rettet.