Avatar billede narrr Nybegynder
09. februar 2004 - 17:33 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

"Bærbart" keyboard til PC

Hejsa!
Jeg er så glad for tastaturet på min bærbare computer. Det er ikke så meget tasternes placering, jeg kan bare godt lide at det er helt fladt og at knapperne er så lydløse.

Kan man købe et tastatur lignende det til bærbare computere til en stationær?
Avatar billede zenze Nybegynder
09. februar 2004 - 17:39 #1
Du kan købe et Zippy trådløst, som nok er det, der kommer tættest på, - men musen, der er optik, løber hurtigt tør for strøm, desværre. Kan købes her:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=66697
Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 17:51 #2
ja det vil jeg gi Zenze ret i... det kommer jo lidt an på hvor meget du vil gi for det... man kan også få et to-delt tastatur, så man kan tag tallene til højre væk.. så fungere tastaturet jo ligesom det der er på en bærbar.. men det er også meget dyrere... men det er med bluetooth som er noget af det bedste inden for trådløs kommunikation indtil videre... men nu kan du jo lige se lidt på det.

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=144986
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 17:55 #3
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=1,CONTENTID=7321

meget lydløst, men dyrt
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 17:55 #4
Avatar billede narrr Nybegynder
09. februar 2004 - 18:07 #5
Damn det koster jo kassen! :) Hvad med de der keyboards der følger med apple's iMAC, er de ikke flade? Kan man bruge dem i en PC?
Avatar billede ulkj Praktikant
09. februar 2004 - 19:48 #6
Det burde kunne lade sig gøre mit tastetur er både til mac og pc så mon ikke et imac kan bruges til en pc også!
Avatar billede driver8 Nybegynder
09. februar 2004 - 21:24 #7
Bruger en optisk mus meget hurtigere batterierne? Har nemlig lige nu en trådløs standard mus, men overvejer et skift, men ikke hvis dette er tilfældet.
Avatar billede zenze Nybegynder
09. februar 2004 - 21:41 #8
Zippy-musen taber pusten i løbet af et par dage eller tre, afhængig af hvor meget man kører rundt med den. Der følger så en lader med og efter 8 timer er den kørende igen. Batterierne er et helvede at få ud!!
Avatar billede driver8 Nybegynder
09. februar 2004 - 21:44 #9
Hvad med en alm. optisk mus, jeg har kig på et Logitech sæt til 500 kr., vil den også sluge det så hurtigt, eller er Zippy musen noget helt andet?
Avatar billede narrr Nybegynder
09. februar 2004 - 22:00 #10
Avatar billede zenze Nybegynder
09. februar 2004 - 22:06 #11
Det ser godt nok lækkert ud, meeeen er det nu aluminium eller ligner det bare? Er der mus inkluderet?
Avatar billede narrr Nybegynder
10. februar 2004 - 08:40 #12
Ifølge shg.dk er det et "aluminiums-tastatur" og coolmasters hjemmeside siger "Heavy-duty construction", så jeg tror nok det er alu. Jeg skal ikke have en mus, da jeg allerede har em mx700 fra logitech, og den er jeg godt tilfreds med.
Avatar billede ulkj Praktikant
10. februar 2004 - 08:59 #13
Min optiske holder et sæt batterier i ca 3-4 dage. Og jeg arbejder meget hjemme fra, så den bliver nok brugt 8-10 timer i døgnet.
Avatar billede zenze Nybegynder
10. februar 2004 - 10:10 #14
Ja, efter mit indlæg i går så jeg på en side at det er børstet aluminium. Det kunne være at man skulle ønske sig sådan et?!
Avatar billede narrr Nybegynder
10. februar 2004 - 10:20 #15
Tja, jeg skulle gerne få det i dag klokken 1700 eller noget, så kan jeg lige skrive om det er godt.
Avatar billede narrr Nybegynder
10. februar 2004 - 10:20 #16
dvs om det er 1337
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2004 - 12:23 #17
HaX8R
Avatar billede narrr Nybegynder
10. februar 2004 - 19:05 #18
Jow, det er da et dejligt keyboard. Tasterne sidder ikke HELT som på min bærbare, men det er meget tæt på. Desværre mangler Fn-tasten.