Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
09. februar 2004 - 16:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Online list

Jeg har gigget mange steder for at få lavet en online list. men uden helt ..
så kunne godt bruge opskriften på en.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 16:54 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 16:55 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 16:57 #3
Kommer lige i tanke om, at de har et eller andet specielt link system, så her er linket til "Uden global.asa":
http://activedeveloper.dk/locator.asp?guid=001000000172
Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
09. februar 2004 - 16:58 #4
Kunne ikke får http://activedeveloper.dk/julekalender/julegaver/whoson.asp til at virker ... mangler lidt viden inden for global.asa til at kunne stykke den sammen så det virker.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 17:03 #5
Så kan du prøve den "Uden global.asa" :)
Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
09. februar 2004 - 17:04 #6
det er jeg ikke meget for
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 17:05 #7
eh? Hvorfor ikke?
Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
09. februar 2004 - 17:10 #8
da min side foregår med session .. så dette vil give mig det perfekte system, hvor jeg kan få meget ud af lidt. samt den uden global.asa er mere krævende end med, og da mit system i forvejen er godt udnyttet vil jeg gerne spare nogle steder.
Avatar billede nse Nybegynder
09. februar 2004 - 17:32 #9
"Meget ud af lidt" og "gerne spare nogle steder", hvad mener du med det??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. februar 2004 - 17:38 #10
En mulig fortolkning:
"Meget ud af lidt" = "meget funktion ved at bruge lidt ressourcer"
"gerne spare nogle steder" = "sparer på ressourcerne".. jo mere serveren skal arbejde, jo mere er den overbelastet.
Avatar billede bgoalias2001 Nybegynder
09. februar 2004 - 17:42 #11
LUkker.. listen er droppet ...

På grund af mage databaser og processer serveren skal udføre, for at køre den pågældende side, er det nødvendigt at spare alle de steder jeg kan... derfor har jeg nu valgt at droppe inlinelisten.