Avatar billede kriskrisk Nybegynder
09. februar 2004 - 15:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertere fra VB til VB.NET

Kan man konvertere en VB applikation til .Net eller indlæse et VB-projekt i .NET?
Avatar billede clausc Nybegynder
09. februar 2004 - 17:01 #1
Check:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;vbdnmig&product=vbNET

Jeg har læst et sted at en god tommelfinger regel er, at en migrering tager ca. 1/3 af den tid det tog at udvikle programmet.

/Claus
Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
18. februar 2004 - 21:09 #2
JA, MS har arbejdet meget på at indbygge en "oversætter" i .NET.  Jeg har set en demo til et seminar.  Den konverter noget kommer med forslag til andet og lader andre ting stå tilbage som fejlmarkeret.  Ifølge hvad jeg hørte på seminaret, er det noget som MS løbende arbejder på at forbedre.

MEN du slipper ikke uden om noget hårdt arbejde ved tastaturet.