Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 15:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilken en af disse to skærme vil du/I anbefale?

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken af af disse to skærme jeg skal vælge. så hvilken en vil du foreslå??

Den ene er en Samsung SyncMaster 172X, 17". sølv/sort

Den anden er en Mermaid Ventura 170AT, 17", m. højtt., sort/sort.

Jeg går dog efter en med sort ramme.. det har den fra samsung ikke, men har istedet for har den et ret fedt design. Men hvis du evt har set en skærm som minder lidt som de 2 overnævnte,vil det være helt kanon.
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:08 #1
Jeg har selv Samsung SyncMaster 172X, 17". og er tilfreds. Synes det lever op til mit krav om et kanon billede kombineret med en flot udseende
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. februar 2004 - 15:09 #2
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:09 #3
Eneste minus er efter min mening prisen :)
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:11 #4
Brugte selv denne da jeg skulle handle
http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. februar 2004 - 15:12 #5
mit svar finder du på dit først oprettet spm...
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:13 #6
slap nu af freakyzono
Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 15:13 #7
men hva med den der mermaid?? er det noget lort eller hva?? det eneste jeg synes der er nedtur ved samsung er at den er findes med sort ramme... nu har jeg haft en med sølv ramme og træger til at prøve noget andet...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. februar 2004 - 15:13 #8
:-)
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:15 #9
Kender ikke noget til det mærke, men ville tage et velkendt mærke hvis jeg var dig
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. februar 2004 - 15:18 #10
Xerox ??? kender du ikke det?

Xerox er kvali!  www.mag.dk

Xerox laver kopimaskiner, Dokumentcentre mv..
Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 15:18 #11
okay... tak for hjælpen... den der mermaid skærm har en glasplade "foran", hvis det siger jer noget så....
Avatar billede esoulman Nybegynder
09. februar 2004 - 15:32 #12
Mermaid er cool kvalitet - har selv en dejlig skærm fra dem.
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 15:34 #13
Any time
Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 15:54 #14
okay... det er godt nok svært at beslutte sig.. det er begge to nogle rigtige fede skærme!! men mange tak for hjælpen til jer alle!!!
Avatar billede adarp Nybegynder
09. februar 2004 - 16:00 #15
og nej jeg kender ik rigtig det der Xerox.. men det vil jeg da lige kigge på så... tak for hjælpen..