Avatar billede curufinwe Nybegynder
09. februar 2004 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Domæn + normal logon

kan man for xp til bruge den normale logon når man køre på domøn server eller skal man have den som i de gamle styrsystemer???
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2004 - 14:32 #1
øøøhh - tror ikke problemet er forstået. Kan du ikke forklare lidt nærmere ???
Avatar billede curufinwe Nybegynder
09. februar 2004 - 14:38 #2
når jeg skal logge på min computer og den køre på domæn server så er den logon som der også er på de gamle version af windows... kan man skifte den til den normale der høre til windows xp... altså den hvor der er blå skærm og hvor man kan se de forskellige brugers profilbilled

håber det er nok... :D
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2004 - 15:33 #3
nej, det kan man ikke....
Avatar billede henninga Novice
09. februar 2004 - 22:55 #4
... fordi det nye logon er bestemt af domæne controleren og af sikkerhedshensyn skal man taste Ctrl+Alt+Del ;o)