Avatar billede bgalfen Nybegynder
09. februar 2004 - 10:37 Der er 6 kommentarer

Opret ftp

Jeg vil gerne vide hvordan jeg opretter en ftp server på min ip!
Avatar billede zaditor Nybegynder
09. februar 2004 - 10:40 #1
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
09. februar 2004 - 17:44 #2
hvordan kobler du op til internettet?? det må du lige skrive først, så er vejen banet. der er mange gratis ftp-servere til linux, til windows tror jeg at du blver nødt til at betale.
Avatar billede yellow Nybegynder
09. februar 2004 - 17:54 #3
Hvis du bruger Windows og er ude efter en gratis løsning har du følgende muligheder:

1. Download en gratis FTP server så som WarFTP http://www.jgaa.com/index.php?cmd=show_article&article_id=113&menu=154

2. I Windows 2000/XP følger der en FTP Server med ( dog ikke installeret som default ). Den FTP Server kan du installere ved "Tilføj Fjern Programmer", "Windows Komponenter", "Internet Information Services (details)" "File Transfer Protocol (FTP) Server".
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 02:45 #4
Har skrevet en guide til opsætning af G6 FTP, punkt for punkt.. Skriv din mail, hvis jeg skal sende den til dig =)
Avatar billede steelman Novice
31. marts 2005 - 09:25 #5
tom3--> Du må da gerne sende den til mig :-) steelman200231@yahoo.dk
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 13:33 #6
Sendt =)