Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
09. februar 2004 - 02:38 Der er 5 kommentarer

Flash og andre browsere end IE

jeg har lavet mange flash sider, men problemet er at det kun er IE brugere der kan se dem.

hvordan får man dem til at kunne ses i andre browsere end IE??

MVH Kim Johansen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2004 - 07:41 #1
Det kunne lyder som om du enten publiserer i en version der ikke er installeret i andre browsere eller din html kode til indsættelse af flashen er forkert.
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
09. februar 2004 - 13:05 #2
folk som har netscape kan ikke se det jeg laver
Avatar billede mat Nybegynder
09. februar 2004 - 15:13 #3
Det ville nok hjælpe en del hvis vi kunne se hvordan du har gjort ;)
Avatar billede Kim Johansen Nybegynder
09. februar 2004 - 15:40 #4
jeg har ikke gjort andet end at publicere både en swf og en html fra flash jeg har ikke ændret på noget i publiceringen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2004 - 15:51 #5
Det kunne så lyde som mit første bud - Nemlig at du skal ind og opdatere Netscape pluginnet.