Avatar billede akkalut_fillimonsen Nybegynder
08. februar 2004 - 23:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hop der, og hoppede du der?, og hvor langt hoppede du far?

Jeg har lige downloadet den rekalme på min pc!

Men jeg kan ik se den i windows media player!

Når jeg trykker play kommer der bare et billede af et skohorn...

Er der nogen der ved hvad der er galt??
Avatar billede abdulla_kriskras Nybegynder
09. februar 2004 - 00:00 #1
ja!!! du skal blot sparke rigtig hårdt til din computer indtil kablerne fosser ud af siden på den, eller dine ligtorner begynder at bløde, så skal du nok se at videoen virker!!
Avatar billede abdulla_kriskras Nybegynder
09. februar 2004 - 00:06 #2
det kan fakatalt også være at hvis du sutter rigtig hårdt bag ved, lige foran køleren til strømforsyningen at den virker... ellers vil du bare få en masse støv i kæften, men hva fanden, du ka tag det!
Avatar billede akkalut_fillimonsen Nybegynder
09. februar 2004 - 00:10 #3
det virker sørme!
Avatar billede cdc Novice
09. februar 2004 - 00:35 #4
akkalut_fillimonsen--> Kan du hurtigt redegøre for dit forhold til abdulla_kriskras?
Du har 24 timer til at svare i!

/cdc - CoAdmin
Avatar billede cdc Novice
09. februar 2004 - 00:45 #5
Begge brugere deaktiveret, da det er en gamel kending

/cdc - CoAdmin