Avatar billede robopolle Nybegynder
08. februar 2004 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vietcong køre ikke.

Hej.
Jeg har en ven som køre med Windows ME og han har fået spillet vietcong. Problemet er at når vi har installeret spillet kommer vi ikke længere. Vi kan probbe cd´en ind i computeren og sige at vi vil starte spillet og så sker der ikke mere. Der er mange andre spil som gerne vil køre på computeren.
Hvad er problemet og kan jeg gøre noget for at ordne det?
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 21:19 #1
Hvad gør den helt præcsi? Går den først ind i det også ud lige med det samme eller gider den slet ikke åbne?

Er det den rigtige exe fil du  åbner?
Har du prøvet at genindstallere spillet igen?
Har du indstalleret din nyeste grafikdriver?
Har i sat den til at være kompatibel med ME. (Det kan måske være det. Det gør du ved at højremmuseklik på exe filen og sig kompatibel med)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 21:20 #2
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 21:22 #3
http://www.fileshack.com/browse.x?cat=1355 Der er også nogle her :)
Avatar billede robopolle Nybegynder
24. februar 2004 - 12:53 #4
Lukning af spørgsmål.
Tak for din hjælp.
Avatar billede robopolle Nybegynder
04. marts 2004 - 15:33 #5
bla