Avatar billede toften5 Nybegynder
08. februar 2004 - 20:18 Der er 16 kommentarer og
6 løsninger

billige dvd r

er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan købe billige dvd r jeg kender selv http://www.billigmedien.de/shop/    men jeg ved at de kan fåes billiger i andre lande
Avatar billede arlet Juniormester
08. februar 2004 - 20:20 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2004 - 20:20 #2
www.weselldvd.com - så må du selv vurdere om de er billiger
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 20:25 #3
læs venligst reglerne endnu engang, tak
http://www.eksperten.dk/spm/462706

Du har til kl 21 til at lukke et af disse spm, ellers lukker jeg et

rkhdk / CoAdmin
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:36 #4
www.nierle.de

Jeg vil ALDRIG købe nos wesellcd.com - jeg har dårlige erfaringer med dem.

nierle.de har god service - også ved levering af dårlige medier.

De er generelt de billigste..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 20:39 #5
vil lige gøre opmærksom på regl 2.2.6
så hvis du ikke lukker inde kl 21 og jeg lukker et så vil jeg regne det som et brud på 2.2.6 da jeg bad dig lukke et inden kl 21 og du vil få en advarsel for ikke at gøre det.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:39 #6
toften5 måske er det et uheld.
Men stille samme spørgsmål 2 gange er ikke meningen.

Men jeg kan se du har fået gode svar allerede nu på begge sider, så overvej hvilken du vil lukke..

:-) -god jagt efter de billigste (og bedste for pengene)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:40 #7
rkhdk måske er det et uheld - de er oprettet lige efter hinanden - giv ham lige en chance...
Kan jo være det ikke var meningen...
:-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2004 - 20:46 #8
>Jeg vil ALDRIG købe nos wesellcd.com - jeg har dårlige erfaringer med dem.
Jeg har bestilt hos dem 2 gange, altid fået de bestilte varer lige bagefter. Én af gangene kom jeg til at bestille +skiver i stedet for -skriver, jeg behøvede bare at sende dem tilbage, så byttede de dem.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:48 #9
tommyf -> okay, jeg har bare en lang og dårlig erfaring med dem.
Noget med de ikke følger købeloven og aftaleloven hvad angår returnering af defekte medier... Så hvis det uheld er ude er jeg glad for jeg bestiller hos nierle.de
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:51 #10
ser lige at mit svar faktisk er identisk med arlet
prodye.de og nierle.de er det samme :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 20:54 #11
freeky => Jeg giver ham 35min til at lukke et spm, der er kun 3 min imellem spm'ene hvilket desværre burde være nok for en bruger har været her siden 30/10/2003, til at kende reglerne (som han/hun har accepteret da han/hun oprettede sig skulle acceptere)
Når en opretter et spm så må man jo næsten gå ud fra at de er online de næste 10min
Jeg vil acceptere det hvis brugeren havde set fejlen og lukket det selv, men det er jo et brud på 2.1.11 og det er jo reglerne :(
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:56 #12
Det er rigtigt.
Men det er jo ikke sikkert han er online længere tid af gangen...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 21:04 #13
freeky => kan kun give dig ret men normalt er en bruger online et stykke tid efter at en opretter et spm.

se det lidt fra vores side af.
toften5 opretter 2 spm med hver sin overkrift, men med samme indhold.. det kan jo næsten ikke være en fejl vel?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 21:07 #14
http://www.eksperten.dk/spm/462706 lukket da brugeren ikke selv gjorde det, dette er 1 advarsel
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 21:09 #15
Tja... du har ret... Det virker lidt usandsynligt godt nok...
:-)
Avatar billede livse Nybegynder
10. februar 2004 - 23:16 #16
Jeg er sikker på at http://www.digital-nord.dk er de billigste, og de har en god og hurtig service. Check selv prisen
Hilsen Livse
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
10. februar 2004 - 23:24 #17
"til at kende reglerne (som han/hun har accepteret da han/hun oprettede sig skulle acceptere)"

Hmmm... Tror egentlig ikke at der er ret mange som gider læse diverse regler... De regner med at de får besked om reglerne hvis de bryder dem på nogen måde, enten bevidst eller ubevidst...

Men er ellers enig med dig i, at toften5 burde ha' lukket det ene spm... Det er dog stadig en mulighed, at han/hun har oprettet spm'ene, og så er optaget et andet sted...

S.R.
Avatar billede d-u-k Praktikant
11. februar 2004 - 01:05 #18
hvis du prøver på auktion på www.qxl.dk han du være heldig at få dem til 9 eller 10 kr stk........
Avatar billede epo-ib Nybegynder
16. februar 2004 - 20:48 #19
ken anbefale dette sted www.bigpocket.co.uk
Avatar billede jacgeld Nybegynder
17. februar 2004 - 11:43 #20
gå ind på www.edbpriser.dk. Der er en forhandler som sælger dem til 6,50 kr stykket. (ved køb AF 50)dvd-4X 4,7
Avatar billede billslapdog Nybegynder
19. februar 2004 - 12:51 #21
Hmmm...  jeg handler selv hos nierle.de - har haft problemer, men de er altid villige til at rette op...  alt i alt er jeg tilfreds...
Husk, at (især når du køber DVD medier) man får hvad man betaler for. Nierle sælger sunstar (super kvalli) i rundel med 25 for 230,- (excl fragt 60) - dvs cd 11 kr stykket...  Det er så min anbefaling...
Avatar billede exp-oprydning Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:55 #22
Der er gået lang tid siden du stillede dette spørgsmål.

Det er god skik på Eksperten at følge op på sine spørgsmål, af simpel
respekt for webstedets koncept, og de brugere der har gjort sit for at
hjælpe dig. Dette kunne være ved for eksempel:

1. At give nødvendig feedback så de der forsøger at hjælpe
    kan fortsætte med det.
2. At acceptere et af de svar der er blevet afgivet.
3. Hvis ingen rigtige besvarelser er givet, kan du selv lægge
    et svar og fortælle hvad løsningen blev. Husk at belønne folk
    der muligvis har brugt lang tid på at hjælpe dig frivilligt.
4. Hvis en rigtig besvarelse er givet som en kommentar, skal du
    bede personen om at lægge et svar, og herefter acceptere det.

Et svar accepteres på følgende måde:

1. Log ind med dit Eksperten brugernavn og password.
2. Hvis en besvarelse er afgivet vil der nederst være en kasse med
    de brugernavne der har svaret. Du skal med musen markere de relevante
    brugernavne, og herefter klikke på den knap der hedder ”Accepter”.