Avatar billede jiemex Nybegynder
08. februar 2004 - 17:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SWG eller DAoC?

Jeps. jeg står her og vil begynde med at spille mmorpg (massively multiplayer online roleplaying game). Jeg har så vidt begrænset det til 2 spil. Dark age of camelot og star wars galaxies. Er der nogle der kan anbefale det ene frem for det andet, og hvorfor?

Jeg vil dele alle poitene mellem alle som giver brugbar information.
Avatar billede jiemex Nybegynder
09. februar 2004 - 21:12 #1
.
Avatar billede ztilleto Nybegynder
10. februar 2004 - 15:34 #2
Hej,

Hvis det er allerførste gang du skal til at prøve at spille et MMOG, så vil jeg forslå at du ligger ud med SWG.. Det er rigtig nemt og de har virkelig fanget det at der skal være en tutorial der virker for de nye folk, så de ikke bliver efterladt, og måden at styre på er meget gennemskuelig. Derudover så er SWG et univers de fleste kender og egentlig ikke har nogle problemer med at tage sig til.

DAoC har nogle andre ting som kan være tiltalende.. Men det er mere baseret på at man skal ud og slås imod andre spillere, da en stor del af det der hedder endgame i DAoC er netop at indtage modstandernes borge. Ikke at sige der ikke er PvP i SWG det er der også, der er også mulighed for at lave større slag imellem de to rebel og impire.

Men som jeg startede med, hvis du er ny, og formentlig også selv er lidt interesseret i Star Wars, så hop på SWG, nu hvor Europa serverne er kommet op, så er der også større mulighed for at finde folk i ens egen tidszone der gidder at spille efter work..