Avatar billede urtepotten Nybegynder
08. februar 2004 - 16:01 Der er 1 kommentar

computer fryser

hejsa min comp går "kold" (fryser) når den ca. har været tændt i 5-8 timer, blir sådan rigtig langsom og det er blevet værre og værre på det sidste... jeg tænkte på om i ville tjekke den der hijackthis logfil jeg lige smidder ind her og se om der er noget der, der kan give probs...

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
c:\pavfn\platinum\Pavsrv51.exe
c:\pavfn\platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
c:\pavfn\platinum\apvxdwin.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\pavfn\Remupd.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\evntsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\System\Em_exec.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Winamp\Winamp.exe
C:\WINDOWS\system32\mstsc.exe
C:\Documents and Settings\jenschr.JC\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.edbpriser.dk/hardware.asp
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {C56CB6B0-0D96-11D6-8C65-B2868B609932} - C:\Programmer\Xi\Net Transport\NTIEHelper.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ScanInicio] c:\pavfn\platinum\inicio.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] c:\pavfn\platinum\APVXDWIN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Agente] c:\pavfn\Remupd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\System32\PSDrvCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\evntsvc.exe -osboot
O4 - HKLM\..\RunServices: [PandaScheduler] c:\pavfn\platinum\Pavsched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Genvej til MsgPlus.exe.lnk = C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
O8 - Extra context menu item: Download all by Net Transport - C:\PROGRA~1\Xi\NETTRA~1\NTAddList.html
O8 - Extra context menu item: Download by Net Transport - C:\PROGRA~1\Xi\NETTRA~1\NTAddLink.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {75D1F3B2-2A21-11D7-97B9-0010DC2A6243} (SecureLogin.SecureControl) - http://secure2.comned.com/signuptemplates/ActiveSecurity.cab
O16 - DPF: {9059F30F-4EB1-4BD2-9FDC-36F43A218F4A} (Microsoft RDP Client Control (redist)) - http://80.166.169.183/tsweb/msrdp.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {E36C5562-C4E0-4220-BCB2-1C671E3A5916} - http://www.seagate.com/support/disc/asp/tools/en/bin/npseatools.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = JC.Local
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = JC.Local
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = JC.Local
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = JC.Local

på forhånd tak
jens chr
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
27. april 2004 - 15:01 #1
Prøv at bruge Ad-Aware