Avatar billede pablopablo Nybegynder
08. februar 2004 - 15:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dot net

Hejsa...

Jeg sidder og skal have en windowsform til at køre på en maskine med Win 98...

Jeg har hentet Dot Net frameworket og når jeg prøver at installerer det, siger den : ""dotnetfx.exe is not a valid Win32 application"

og når prøver at installerer SDK'en siger den jeg skal opgraderer mit system til win 2000 eller højere!??????????

På Microsodts side, står der at Dot Net kan køre fra 98 og frem...??

Hvad skal jeg gøre...?

mvh. PabloPablo
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2004 - 20:53 #1
.NET SDK kræver Windows 2000 eller nyere

.NET runtime kan derudover køre på 98/ME/NT4.

Så du skal installere runtime i.s.f. SDK.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3&displaylang=en

dotnetfx lyder som runtime.

Men check lige om filen er OK.

Download evt. igen.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
08. februar 2004 - 21:19 #2
Jeg kunne ikke installere dot frameworket ved at hente filen fra microsoft side...den vil ikke køre den---??

Tilgengæld, hvis man installere frameworket igennem windows update...så virker det!
Avatar billede sekhmet_ds Nybegynder
10. februar 2004 - 07:38 #3
Når Windows siger en exe ikke er et validt Win32 program betyder det oftest at filen er korrupt (forudsat det selvf er et Win32 program i forvejen :)).
Avatar billede pablopablo Nybegynder
11. februar 2004 - 21:13 #4
arne v >> trods det ikke helt virkede synes jeg du fortjener points....så..
Avatar billede arne_v Ekspert
11. februar 2004 - 21:15 #5
ok