Avatar billede dfl Nybegynder
08. februar 2004 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan det være en virus

Hej

jeg er rimelig ny på denne side, så ved ikke om jeg har valgt det rigtige emne og sætte dette spørgsmål ind under.

jeg har windows xp på min computer og jeg har to hardiske C-drevet til xp og så et D-drev til "rod"
jeg har på mit D-drev en mappe som hedder 7ccc0442b5d5ba11bb466d78b7, hvor inde i den ligger to mapper som hedder sp1 og sp2, jeg kan ikke komme ind i dem eller slette hele mappen. den skriver hvis jeg prøver at slette den,  "det er ikke muligt at slette den. adgang nægtet tjek om den er skrivebeskyttet eller i brug "
kan heller ikke formatere hardisken har også pøvet det, men den skriver at jeg skal afslutte det der er i brug før jeg kan formatere. håber der er nogen der kan hjælpe mig da jeg ikke aner hvad der er galt, kan denne mappe have noget at gøre med at min computer fryser ofte og at den pludselig kan finde på at genstarte sig selv?
på forhånd tak.
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. februar 2004 - 18:32 #1
Det er dine opdateringer til windows, det ligger i den mappe. Dem må du ikke slette.

De er i hvert fald ikke skyld i at din maskine fryser...

http://www.memtest86.com/

http://www.aida32.hu/aida32.php

Brug disse programmer til at  teste din maskine. Memtest tester dine ram for fejl. Det er mange gange det der er årsagen til at pc´en fryser.

DEt kan også være et varmeproblem. Check din temperatur ude i bios

Husk at opdatere dine drivere til grafikkortet...
Avatar billede dfl Nybegynder
08. februar 2004 - 22:14 #2
hved du så hvad jeg skal gøre så jeg kan formatere den hardisk, og hvordan jeg gør så den mappe ligger på c-drevet i stedet for på d-drevet.
Avatar billede dfl Nybegynder
07. maj 2008 - 06:06 #3
h