Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 13:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ftp

sidste spørgsmål inden jeg går a.. over at det ikke virker ;-)
Nu har jeg uploadet hele mit projekt fra webwritter til min ftp-adresse under en mappe som hedder html (ligesom Infopaq siger). Når jeg går ind på www.salvius.dk starter den da også rigtigt nok, men ligeså snart jeg bruger et link går der galt. Nogen der ved hvad jeg gør galt .
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
27. januar 2001 - 13:55 #1
Du må ikke lave mellemrum mellem addressen til linkene.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 13:56 #2
ved ikke om TARGET=\"_top\" ikke vil accepteres af Infopaqs topbannerreklameting..

NanoQ
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
27. januar 2001 - 13:56 #3
eks: dine muligheder.htm skal omdøbes til dinemuligheder.htm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 13:58 #4
pcgamez, det ser ud til den har samme problem uden mellemrummet (pcgamez har dog alligevel ret. ingen mellemrum i filnavnene) :)
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 13:58 #5
jeg prøver igen :-) håber det hjælper, ellers må jeg vende tilbage om lidt.
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 13:59 #6
Ligger du på deres Libux server eller deres gammle server.??

Har sel en Hjemmeside hos infopaq
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:00 #7
ved ikke helt, men det er ikke mere end 2 mdr siden jeg startede der :-)
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:00 #8
det sjove er at første side jo virker godt nok
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:01 #9
jeg tror det er mellemrummene, sektionen emne virker jo fint :-)
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:02 #10
kan store og små bogstaver også konflikte??
Avatar billede metalmichael Nybegynder
27. januar 2001 - 14:08 #11
Jeps, SStore Og Små Bokstaver Har Os Noget At Skulle Ha\' Sagt, Jeg Har Som En Regl Og Det Har En Ander Os, At Alt Hvad Der Har med En Hjemmeside At Gøre, Er KUN Med Små bokstaver, Du Skal os Se Efter Om Filen Hedder .htm eller Om Den hedder .html
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 14:08 #12
oohh... jeps... det ER mellemrummene der gør det, ser det ud til. Havde lige glippet de mange frames.

Med hensyn til dine frames, er det ikke helt heldigt, at de giver scrollbars i højre side i samtlige 3 frames selv ved 1024x768.

NanoQ
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:19 #13
hvordan kan man undgå dette?? har ÅØÆ også et problem??
Avatar billede salvius Nybegynder
27. januar 2001 - 14:26 #14
det hjælper, men hvem skal have de der point??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 14:28 #15
det skal pcgamez, hvis det var mellemrummene der var problemet :-)
Avatar billede gozar Nybegynder
28. januar 2001 - 03:53 #16
Hov hov. Der er da ikke noget ivejen med at have mellemrum i filerne. Så skal linket bare se sådan her ud: dine%20muligheder.htm