Avatar billede grauholm Nybegynder
08. februar 2004 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

frames til ikke frames

Kan Man gå fra en side med frames til en side uden frames? og hvis hvordan
Avatar billede roenving Novice
08. februar 2004 - 09:14 #1
Du må hellere lukke dette spørgsmål, jvf. reglernes pkt. 2.1.11

(Det er ikke tilladt, at)
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

roenving /coadmin
Avatar billede grauholm Nybegynder
08. februar 2004 - 09:19 #2
Undskyld det var en fejl, men jeg kan ikke se mit(ne) spørgsmål!!.
Avatar billede googolplex Novice
08. februar 2004 - 09:19 #3
Hvor er det andet spørgsmål ?
Avatar billede grauholm Nybegynder
08. februar 2004 - 09:21 #4
under samme kategori!?
Avatar billede roenving Novice
08. februar 2004 - 09:22 #5
Når du står i oversigten er der en række checkboxe, se lige efter, at der er afkrydset i ubesvarede spørgsmål !-)
Avatar billede roenving Novice
08. februar 2004 - 09:23 #6
-- og hvis du står i Programmerings-kategorien er oversigten cachet, så dit spørgsmål ikke er kommet frem endnu, hvis du går ind i (D)HTML-kategorien kan du sagtens se det !-)
Avatar billede roenving Novice
08. februar 2004 - 09:37 #7
-- og så må du undskylde, at jeg for så hårdt frem, jeg havde ikke lige gennemskuet, at der var den konsekvens af side-cachingen !-)