Avatar billede grauholm Nybegynder
08. februar 2004 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

frames til uden frames

kan man gå fra en side der bruger frames  til en side der ikke bruger frames og hvis hvordan?
Avatar billede roenving Novice
08. februar 2004 - 09:05 #1
Selvfølgelig, hvis du skal ud af de frames, som er på siden, skal du bare: target="_top" ...
Avatar billede grauholm Nybegynder
09. februar 2004 - 09:08 #2
Tak i første omgang. du har fortjent point
Avatar billede grauholm Nybegynder
09. februar 2004 - 09:08 #3
Med ved nogen om det også kan bruger i forbindelse med header i PHP
Avatar billede roenving Novice
09. februar 2004 - 22:11 #4
Nej, for php har ikke direkte forbindelse til det, som sker i browseren, den genererer 'bare' noget html-kode, som sendes til det window-objekt, som det har fået angivet ...

-- så umiddelbart skal det være noget i stil med:

<form action="dinSide.php" method="post" target="_top">

-- alternativt kan du måske få brug for en bryd-ud-af-rammerne-kode:

<script type="text/javascript">
if(location.href != top.location.href)top.location.href=location.href;
</script>
Avatar billede grauholm Nybegynder
10. februar 2004 - 14:34 #5
Tak for hjelpen, send et svar så er der point
Avatar billede roenving Novice
10. februar 2004 - 15:29 #6
Velbekomme '-)