Avatar billede pewolle Nybegynder
27. januar 2001 - 11:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook Web Access Exchange 5.5

Er der nogle der har en opskrift på hvordan man opsætter Outlook Web Access på Exchange 5.5?

Jeg kører Exchange 5.5 SP4 på WinNT 4.0 SP6 (SBS 4.5).

Jeg har hentet den Outlook Web Access Client Language Pack men den siger at MS Exchange Active server skal være installeret først - og den kan jeg ikke finde.

Er der i øvrigt andre ting man skal tage hensyn til?
Avatar billede riversen Nybegynder
27. januar 2001 - 12:05 #1
lytter lige...
Avatar billede jones Nybegynder
29. januar 2001 - 09:49 #2
kig på www.hanno.dk
Avatar billede jones Nybegynder
29. januar 2001 - 09:49 #3
Avatar billede pewolle Nybegynder
12. februar 2001 - 12:34 #4
Iflg. hanno.dk skal man vælge custom installation men hvad gør man når IIS er installeret i forvejen?

Jeg har prøvet at køre installationen (af option pack) igen, men der får man ikke mulighed for at køre costom installation.
Avatar billede heino.skov Nybegynder
21. februar 2001 - 23:13 #5
1. Installer IIS (typisk el custom) hvis den ikke er installeret
2. Kør setup fra Exchange cd\'en for at tilføje Outlook Web Access
3. Kør Exchange Servicepack 4 til sidst.

Derudover er det en god ide at køre Performance Optimizer for Exchange. Men dette burde ikke være nødvendigt.

Kald outlook web access ved i browser at skrive \"servernavn/exchange\".

Heino
Avatar billede pewolle Nybegynder
02. marts 2001 - 09:32 #6
Problemet er, at det hele kører på en SBS 4.5 og derfor nok skal sættes op manuelt, så jeg har ikke en exchange CD, men et sæt CDér der indeholder en 6-7 server programmer.
Avatar billede juks Novice
09. marts 2001 - 13:36 #7
du skal du tager cd 3 der ligger der under exchsvr\\Server\\setup\\i386 og  hedder setup.exe  , det virker og er meget nemt. men det kan være du skal juster noget sikkerhed inde i din proxy hvis du har det.
men held & lykke
/jonas
Avatar billede pallepirat Nybegynder
07. april 2001 - 22:55 #8
>pewolle<

Du kan også gå ind i controlpanel>add/remove programs og herinde skal du klikke på smallbuisiness server så får du mulighed for at tilgå din exchange;-)

MVH
Kristian Sørensen
WaveIT