Avatar billede narrr Nybegynder
07. februar 2004 - 16:42 Der er 1 løsning

Program til begrænsning af upload

Hejsa.

Jeg stiller kun dette spørgsmål fordi jeg er nysgerrig, ikke fordi jeg vil forsøge at implementere en løsning(det rækker mine evner ikke til).

Hvorfor er der ikke skrevet et program til windows, som kan begrænse upload/download? Er programmet skrevet, eller er det simpelthen bare for svært?
Avatar billede needs Nybegynder
07. februar 2004 - 16:51 #1
Det er da der også.... Men kun til at begrænse programmet selv til et bestemt max. upload/download. Det andet har man ikke brug for med mindre man er flere om at dele en for bindelse og der er der andre måder at gøre det på. Det er jeg dog ikke helt inden i.