Avatar billede adim Nybegynder
07. februar 2004 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Side hover

Jeg har et word dokument på ca 100 sider...

Kan man ikke lave sådan at sidehovederne skal være seperate? Dvs. når jeg skriver noget i den ene, så skal den ikke automatisk blive kopieret til alle andre,,,, jeg vil gerne have at jeg selv går ind og ændre dem jeg vil ænde.
bruger word 2000.
Avatar billede avlund Nybegynder
07. februar 2004 - 13:48 #1
Jo... i sidehoved/fod-toolbar'en er der en knap der hedder "same as previous" (eller på dansk "samme som forrige", vel). Den slår du fra.
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2004 - 16:02 #2
adim >>
Du bedes venligst forklare din sammenhæng med brugeren binko

exp/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2004 - 16:25 #3
http://www.eksperten.dk/spm/462148 - dett spørgsmål jeg linker til skal lukkes - det har coadmin vist lige glemt
Avatar billede hondaen Nybegynder
05. marts 2004 - 11:41 #4
jeg mener de bliver separerede hvis du sætter sideskift ind