Avatar billede chrnb Nybegynder
27. januar 2001 - 02:49 Der er 6 kommentarer

zip password fjerning?

hvad er den mest effektive maade at fjerne password fra en laast zip fil?
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
27. januar 2001 - 10:18 #1
Det kommer lidt an på hvilken version af Zip/winZip der er brugt.
De ældre versioner er nemmere at knække.

Søg i Altavista.com etc. efter \"remove zip password\" etc.  Vær opmærksom på problemet med at finde rigtige versioner af zip-password-remover, idet de fleste som man finder ikke virker til den version, som du leder efter.
Avatar billede liquid Nybegynder
27. januar 2001 - 11:29 #2
hvis du har passet og bare vil have det fjernet fordi at det skal brændes etc. så pak den ud og pak den igen(uden pass)
Avatar billede chrnb Nybegynder
27. januar 2001 - 23:34 #3
x4all>> det svar er lidt aabenlyst ikke, og det giver milioner af resultater...
saa jeg soeger noget lidt mere konkret...
et program der hurtig og nemt kan fjerne koden...
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. januar 2001 - 13:08 #4
Prøv med Advanced Zippassword remover.
http://www.elcomsoft.com/azpr.html er stedet.

Kender ikke prisen, eller om der er demo mere. Tidl kunne demoen gennemgå op til 5 bogstaver
Avatar billede eom_bruno Nybegynder
28. januar 2001 - 15:39 #5
Du kan da bare Zippe det ud og så bagefter zippe det ind igen uden at sætte kode på

eller også kan du besøge www.hackers.com der kan du sikkert nemt finde et program der kan gøre det
Avatar billede tello Nybegynder
30. marts 2001 - 10:27 #6
du kan hente et program der hedder Oscar2000
eller du kan få en Zip generator
til at knække koden med :-)