Avatar billede rudi1234 Nybegynder
07. februar 2004 - 08:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk signon på stofa

Jeg har tilmeldt mig allwayson, men det virker ikke altid. Kan man ikke få XP til automatisk at logge på kabelforb. med brugernavn og pw når windows starter?
Avatar billede lauris Nybegynder
07. februar 2004 - 11:00 #1
Ud fra dit spørgsmål, kan jeg forstå at du har stofanet opkobling, og så vidt jeg er informeret, så ka man ikke logge på automatisk når du starter windows.
Et råd: prøv at ring til support på 75641734 husk at opgive dit abonnent nr.

Hilsen Stofanet-bruger
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2004 - 11:28 #2
http://fp.worldonline.dk/fpeisl11897/prod01.htm

Skriv brugernavn + kode ind i programmet - smid genvej til det i startmappen - så logger du automatisk på.
Avatar billede rudi1234 Nybegynder
08. februar 2004 - 16:09 #3
Hvordan får jeg programmet til at starte og logge på stofa nåt windows xp starter op?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2004 - 16:19 #4
Opret genvej til Escape.exe i start-mappen under programmer - f.eks: C:\Documents and Settings\John Stigers\Menuen Start\Programmer\Start

Under settings:
Vinge i "Connect on startup"

Under Logon:
Udfyld "User Name" + "Password"
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2004 - 23:56 #5
Fandt du ud af det?
Avatar billede rudi1234 Nybegynder
09. februar 2004 - 08:35 #6
Jep - jeg vidste slet ikke det med mappen start i programmer. Det er da helt smart...! :o)
Avatar billede mangor Nybegynder
10. februar 2004 - 08:32 #7
Du skal sætte din lukke tid til 0, på stofashjemmeside, din konfigurationsside, så lukker modemet ikke forbindelsen.