Avatar billede gallabef Nybegynder
07. februar 2004 - 03:10 Der er 8 kommentarer

Mærkelig PC

Jeg har her de seneste dage haft en fæl dunst af purløg i min næse!

Jeg troede først at det var katten men så opdagede jeg til min store forundring at det var pc'en!

Hver gang jeg går ind i enhedhåndtering sniger den fæle lugt sig ud fra kabinettet. Hvordan dælen slipper jeg dog af med det?
Avatar billede ust Nybegynder
07. februar 2004 - 03:17 #1
Min PC lugter også engang imellem... hos mig skyldes det blæseren/køleren (du kan mærke luft komme ud af hullet bag i PC'en). Hos mig skyldes det nok røg osv, for pc tager jo kold luft ind og puster varm luft ud, så al røgen og støvet har det med at trænge ind...og indimellem står udluftningen hel af og pc bliver varm og lugter af brændt plastic....så slukker jeg og prøver lidt senere, og der går oftest lang tid inden det begynder igen-men jeg tør ikke forlade den og gå ud mens den kører...

Hvis det er det samme problem du har, så prøv evt. at åbne kassen og rens lortet med en pensel eller vatpinde osv. Skift evt. køler...det koster ikke alverden....
Avatar billede ust Nybegynder
07. februar 2004 - 03:22 #2
Men det lyder jo underligt, hvis den kun stinker, når du er inde i enhedshåndtering!?!?!
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. februar 2004 - 08:04 #3
ust> kan du ikke mærke det *GG*
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
07. februar 2004 - 09:36 #4
øhhh (tror det er noget du bilder dig ind) enten lugter den hele tiden eller lugter den ikke.
Nye maskiner lugter altid en del da elektronik komponenterne i computeren afgasser når de bliver varme. dette aftager dog med tiden.
Avatar billede -bom- Nybegynder
07. februar 2004 - 11:14 #5
Det kunne også være en kondensator der står og lægger.
(kondensator = elektronisk komponent)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2004 - 12:36 #6
"Hver gang jeg går ind i enhedhåndtering sniger den fæle lugt sig ud fra kabinettet."

Jeg ville ignorere denne bruger!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
07. februar 2004 - 13:40 #7
ja du har ret john.......
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. februar 2004 - 20:08 #8
"gallabeff" - du er snart færdig her på E.
http://www.eksperten.dk/spm/459581