Avatar billede johwic Juniormester
07. februar 2004 - 02:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mine sider når jeg trykker på mine links, får hvid IE

Jeg har et problem med Dreamweaver og Internet Explorer 6.0 sp1. Jeg bruger IE6 mest, men har også Mozilla installeret.

Jeg har en hjemmeside, som jeg jævnligt opdaterer, det er dog et stykke tid siden sidst, og da jeg så i går foretog nogle ændringer på nuværende sider, og oprettede nogle nye, var jeg, efter jeg havde uploaded dem, ikke i stand til at se de nye sider, jeg har lavet i html.

Hver gang jeg trykker på de nye links, der referer til de nye sider, får jeg bare en blank Internet side. Hvis jeg checker dem i Mozilla, kan jeg sagtens se dem, så de er lagt over på Cybercitys server.

Jeg har også konstateret, at når jeg går i filoversigt på min computer i ”store Ikoner” kan se de gamle sider som thumbs, men de nye er hvide.

Jeg har checket at alle har sidenavn.html efter sig.

De gamle sider jeg har rettet i, er der ikke nogle problemer med.

men det har dog ikke gjort det et stykke tid.
Avatar billede gallabef Nybegynder
07. februar 2004 - 02:53 #1
Det kan være fordi at der sidder en brie fast i din køler!

Brier er de rene sabotører når de bliver sluppet løs i et kabinet, den sidder sikkert og er ved at fortære din køler.

Mit råd er: Skil din pc ad, og gnid din køler med lidt ståluld og skyl efter med salmiak! Så skulle brien gerne komme ud, og når du kan se den kan du eventuelt mase den med en gaffel!
Avatar billede storemohammed Nybegynder
07. februar 2004 - 02:54 #2
jamen gallabef!! du har jo helt og aldeles ret! jeg har netop prøvet det samme og det virker jo perfekt! tak gallabef!!
Avatar billede johwic Juniormester
07. februar 2004 - 10:12 #3
ja tak, lyder spændende, men jeg har nu nok brug for et seriøst svar.
Avatar billede johwic Juniormester
07. februar 2004 - 21:11 #4
Lukker lige spørgsmålet og opretter et med flere points.