Avatar billede chau Nybegynder
27. januar 2001 - 01:07 Der er 2 kommentarer

Haupauge WinTV Primio FM

Jeg har et problem med mit tuner kort. Kortet er et mono kort, men når jeg modtager stereo kanaler fra almindelig antenne... dvs. alle andre en kanal kbh, så er der støj på signalet - præcis samme støj, som når signalet til en almindelig radio er for svagt og man kan skifte til mono, hvorefter lyden bliver fin.
Jeg har prøvet med nyeste drivere og hverken fabrikanten eller sælger vil hjælpe mig, da de påstår at kortet virker. Jeg har desuden prøvet det på 4 andre individuelle maskiner og der er samme fejl hver gang. HJÆLP!!!
Avatar billede souledge Nybegynder
28. januar 2001 - 16:58 #1
TV kommer nu engang via. analoge signaler - og analog er analog.......desværre :(
Avatar billede chau Nybegynder
29. januar 2001 - 20:50 #2
Souledge... jeg forstår ikke helt? Jeg er kommet frem til den konklusion, at dette kort ikke burde være markedsført i Danmark, da det ikke er i stand til at dekode tv signalet rigtigt. Eller hvad mener du?