Avatar billede danisher Nybegynder
06. februar 2004 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Backup af email konti

Hej alle

Er der en mulighed for at kunne backe sine accounts/email konti i Outlook 2003 til Win XP pro?

På forhånd tak!

Mvh
Danisher
Avatar billede serverservice Praktikant
06. februar 2004 - 15:02 #1
Ja de ligger I:
\Documents and Settings\brugernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst
Avatar billede danisher Nybegynder
06. februar 2004 - 17:52 #2
Hejsa

Ja, det er når man exporterer sin email at de bliver lagt deri. Men importerer man denne fil til sin outlook igen, vil ens kontier ikke dukke op igen, eller tager jeg fejl?

Mvh
Danisher
Avatar billede serverservice Praktikant
06. februar 2004 - 18:03 #3
ok selve kontoen kan du ikke kopiere over hvis du mener kontoen hvor dit kodeord og emailadresse står, samt indgående og udgående server.
HVis det kunne lade sig gøre kunne man jo stjæle et emailabonnement, så desværre.
Avatar billede xdont Nybegynder
07. februar 2004 - 14:07 #4
Prøv "Guiden Gem mine indstillinger" som ligger under Microsoft Office-værktøjer. Ved ikke om funktionen findes i Office 2003
Avatar billede danisher Nybegynder
07. februar 2004 - 14:17 #5
Jeg har prøvet Guiden "Gem mine indstillinger", men jeg har ikke prøvet at genskabe det endnu, så jeg ved ikke om det lykkes. Men da jeg står og skal geninstallere, prøver jeg jo der :)

Tak for jeres input. Beklager den lange svartid. Har lige fået ny hardware :D

Mvh
Avatar billede serverservice Praktikant
07. februar 2004 - 15:31 #6
ok, men du siger bare til hvis det virker...
Avatar billede dumdum Nybegynder
08. februar 2004 - 03:12 #7
Måske for sent, men hvad søren...:

Under funktioner->konti
er der en funktion der hedder eksporter, der eksporterer kontoindstillinger til en fil. Var det evt. en funktion du kunne bruge en anden gang?
Avatar billede danisher Nybegynder
08. februar 2004 - 08:53 #8
Hej Dumdum

Denne funktion findes ikke i Office 2003. Jeg har fundet den før på nettet, men det var vist for Office 2000 eller så...

Mvh
Avatar billede dumdum Nybegynder
08. februar 2004 - 12:01 #9
Ah... jamen så er der jo ikke meget succes i det jeg skrev...
Avatar billede andreassen Nybegynder
25. februar 2005 - 15:00 #10
Funktionen er flyttet ud i \start\programmer\microsoft office\office værktøjer\Microsoft Office 2003 guiden gem mine indstillinger