Avatar billede mugge17 Nybegynder
26. januar 2001 - 22:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Best Of Internet

Jeg ville såmen bare høre om de rvar nogen der har adgangskoden til BIO\'s Best Of Internet, Januar 1998???????
Håber der er nogen der har det.......
Avatar billede krusell Nybegynder
26. januar 2001 - 22:21 #1
Hehe-
Det er vist på grænsen til det ulovlige...
Avatar billede mugge17 Nybegynder
26. januar 2001 - 22:31 #2
Krusell....
Nej for jeg betalte for den!! :-)
Kender du et sted hvor man kan finde det password??
Avatar billede krusell Nybegynder
26. januar 2001 - 22:36 #3
Heh..
Du betalte for dem? Hhm, så er jeg sikker på at de spilproducenter og andre firmaer, hvis produkter der er på cd\'erne, synes det er helt iorden :-)
Jeg kendte et sted, men det er gået ned nu...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 13:35 #4
Lige udover bestofinternet.com fatter jeg jo bjælde af hvad I snakker om! :)
Avatar billede krusell Nybegynder
27. januar 2001 - 16:03 #5
hehe - BoF Best Of Internet er en samling cd\'er ligesom Frozen og Silverado, med diverse crackede versioner af spil og programmer.
Så jeg tror ikke det er her, du skal lede efter kodeord til det, da cd\'erne jo er ulovlige...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 16:06 #6
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

\"..Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål..\"

Ergo: Luk spørgsmålet!

Xtom` =)