Avatar billede simonsen2 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:31 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Virksomhed søges til mindre projektarbejde.

Hej

Vi er en gruppe på 4 datamatiker-studerende på 2.semester. Vi søger en virksomhed der kan danne ramme om vores projektforløb i dette forårs semester.

Formålet med dette forløb er at kvalifcere de studerende (vores gruppe)til at udvikle større systemer ud fra behov specifceret af den involverede virksomhed i samarbejde med de studerende.
Det endelige mål, for os, er at opnå programmeringsmæssige færdigheder, der sætter os stand til at kunne indgå i udviklingen af programmer, hvor der lægges vægt på kvalitet.

Projektet skal opfylde følgende kriterier:
Udgangspunktet skal være en konkret virksomhed, og projektet skal omfatte et helt udviklingsforløb.
Projektet skal implementeres med anvendelse af C++ Builder og skal benytte databasetransaktioner, indeholde flere forskellige typer at operationer f.eks. vedligeholdelse, beregninger, udskrifter mv., samt have en visuel brugergrænseflade.

Kunne dette være noget for dit/jeres virksomhed hører vi gerne hurtigst muligt fra dig/jer.
Projektet skal være færdigt i slutningen af maj.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:32 #1
Hvor er i lokaliseret?
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:34 #2
I københavn
Avatar billede duckie2 Nybegynder
09. februar 2004 - 15:39 #3
kan i ikke kontakte mig på cabdenmark @ besked.com da jeg har noget liggende på tegnebrættet
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
16. februar 2004 - 18:08 #4
Jeg lukker spørgsmålet/annoncen da vi har fundet et projekt.
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
16. februar 2004 - 18:10 #5
hvordan slutter man sig selv??
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
16. februar 2004 - 18:10 #6
Jeg fandt ud af det "Svar"
Avatar billede theprofessor Nybegynder
16. marts 2004 - 18:29 #7
jeg har en par projekter liggende der kan bruges for afsluttende projekt for
datanom, it-ingeniør, bach. cand. og magister i IT, osv. Men NUL penge!