Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En god hurtig harddisk søges

På ca. 80 MB hvis min gamle compaq 5130 350 mhz kan klare den.

Hvad kan i råde mig til, når hastighed og garanti er vigtigt.
Mener samsung har 3 års garanti???

Jeg har selv hørt godt om samsung og seagate.

Hvad betyder 2 mb mod 8 mb cache for hastigheden?
Avatar billede hvid Nybegynder
05. februar 2004 - 14:44 #1
Jeg går ud fra du mener 80 gb...

Jeg har selv en samsung med 8mb cache, og synes den kører upåklageligt.

På en computer som din, vil det ikke gøre den store forskel om du køber den ene eller den anden.

Jeg vil dog kraftigt anbefale at du enten laver en deal med forhandleren om, at du kan levere harddisken tilbage hvis den ikke kan køre i maskinen(eller får ham til at installere den), da du kan få problemer med det.
Hent evt en chipsæt opdatering fra Compaqs supportside.

Bedste råd fra en gammel Compaq-supporter med ca 10-12.000 tlf-opkald i erfaring :)
Ring evt til supporten (45904545 hvis de ikke har skiftet nummer) og få hjælp til chipsætopdateringen...
Avatar billede golyf Nybegynder
05. februar 2004 - 14:44 #2
Jeg har én gang haft en Samsung harddisk. Den var så langsom at *gab*
Min kæreste havde også en i hendes PC, da vi begyndte at komme sammen. Hun har nu en Seagate Baricuda, som er den jeg vil anbefale :-)
Eller Maxtor Fluid
Du mener vel 80 Gb og ikke 80 Mb ?
Avatar billede golyf Nybegynder
05. februar 2004 - 14:45 #3
Hvid : Det var mange opkald :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2004 - 10:21 #4
Takker for hjælpen... :-))