Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 13:54 Der er 5 kommentarer

ide til hjemme side

jeg søger hjælp til en ide om hvad jeg skal lave en hjemme side om
Avatar billede kobe14 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:07 #1
argh pis, jeg havde lige skrevet rigtig meget om hvad man skal lave om, og så kommer jeg til at lukke browseren, men skriver det i kort format nu.

Hvis du skal lave en god hjemmeside skal der være gode services eller GOD underholdning for at brugerne kommer tilbage, som de skal gøre. Du kan ikke bare sige at nu laver jeg sådan en side med sådan noget indhold, det går ikke, ihvertfald ikke hvis det skal være god, planlæg, find på noget orginalt.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
05. februar 2004 - 14:07 #2
Det var et svar
Avatar billede hcma Novice
05. februar 2004 - 14:27 #3
du kan lave en side om noget DU synes er interessant og så målrette sitet folk fra samme sfære. Det giver som regel det bedste resultat, hvis emnet interesserer en selv.
Så det kan være alt fra brug af de rigtige gryder på et keramisk komfur til pasning af elefanter.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
12. februar 2004 - 13:28 #4
men den første side du laver (altså forsiden) skal jo selvfølgelig være spændene, folk bruger i gennemsnit 7-8 sekunder på at vurdere om en hjemmeside er spændene eller de skal finde en anden.
Avatar billede atie Nybegynder
13. april 2004 - 19:48 #5
Du kan jo selfølgelig lave en hjemmeside om dine dyr hvis du har sådan nogen, du kan også hvis du elsker at rejse og har mange billeder og oplevelser du vil fortælle om, du kan gå ud i din egen by og tage billeder og fortælle folk om de gode steder der er at se og besøge. Du kan jo også hvis du har haft et spændende liv fortælle om det.
atie.