Avatar billede rohr Nybegynder
05. februar 2004 - 12:18 Der er 8 kommentarer

Ekstern harddisk - ukendt enhed

Hej jeg har lige været ude og købe en kasse til at transportere min harddisk rundt i men når jeg vil tilslutte den computeren finder windows XP Pro den slet ikke eller også siger den bare det er en ukendt enhed... Tænkte på om der var nogen af jer der vidste hva jeg skulle gøre, har prøvet at installere medfølgende driver men det ser ikke ud til at virke...

http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?cPath=36&products_id=167 <- Det er den her jeg har købt !

På forhånd tak for hjælpen til alle jer hjælpsomme mennesker i Cyberworld :P
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2004 - 12:47 #1
du har ikke noget mere om producenten af den harddisk boks.
Avatar billede rohr Nybegynder
05. februar 2004 - 12:54 #2
Nej har ledt både cd og hjemmmesiden jeg har købt den over igennem og har simpelthen ikke kunne finde noget det er det der også undrer mig og håbede lidt på der var en derude med den samme som havde en driver eller lign. til den
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2004 - 13:00 #3
står der ikke noget på kassen om hvem som har produceret den?
Avatar billede rohr Nybegynder
05. februar 2004 - 13:04 #4
nej overhovedet intet det er mega strange men hvis det er så ringer jeg til stedet jeg har købt det i dag og så skriver jeg det lige herinde hvem det er der har produceret det!
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2004 - 13:05 #5
Det vil ihvertfald hjælpe med at finde den driver!
Avatar billede rohr Nybegynder
05. februar 2004 - 13:25 #6
oki :) ja det vil det helt sikkert :) hehe men ja nu får vi se om jeg kan finde en ellers skriver jeg lige her igen senere i aften... selvom jeg selv finder den skal du nok få point :P hehe bare for sjov ved ik hvor mange du har men sig til hvis du mangler nogle så laver jeg et par nemme spm. som du kan svare på :P
Avatar billede kenp Novice
05. februar 2004 - 13:34 #7
;) jeg har ikke så mange point "kun" 45549 men mangler vist ikke *GG*
Avatar billede rohr Nybegynder
05. februar 2004 - 13:39 #8
hehe fair nok :P ;)