Avatar billede kristoffer_o Nybegynder
05. februar 2004 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Information om installerede programmer

Oracle's Universal Installer lister samtlige Oracle programmer, men hvor får den disse informationer fra?

Jeg har kigget i registreringsdatabasen uden at finde noget. I mappen "C:\Program Files\Oracle\Inventory\logs" kan jeg finde logfiler over installerede applikationer, men det er svært, at se præcis hvad den har installeret. Er der nogen der kan forklare hvordan jeg skal læse disse logfiler eller evt. give et link til en Oracle forklaring?

Summering: Jeg ønsker manuelt at kunne liste installerede Oracle applikationer.
Avatar billede pnielsen Nybegynder
05. februar 2004 - 13:03 #1
Since the inventory is a binary file to only way is to open the
Unniversal installer and check for installed products under a particular home.
Avatar billede kristoffer_o Nybegynder
10. februar 2004 - 16:00 #2
Jamen tak for hjælpen, det er der jo ikke noget at gøre ved.