Avatar billede varmeskud Praktikant
05. februar 2004 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vejledning til at dele partion op med

Hey

Jeg skal bruge en vejledning til hvordan jeg dele min partion op UDEN at jeg mister ting der er på harddisken.

Jeg har følgene spm åben men mangler svar og skulle gerne have det hurtig lavet. http://www.eksperten.dk/spm/460570

Mvh kim
Avatar billede thedemonhunter Nybegynder
05. februar 2004 - 12:07 #1
partion magic er et godt program gå på google og søg efter det
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. februar 2004 - 15:00 #2
Kunne jeg evt. få en vejledning til hvordan jefg bruger programmet da jeg ikke kan eng.?
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. februar 2004 - 15:15 #3
Jeg har nu søgt i et stykke tid men kan ikke finde en free version af partion magic. jeg skal jo bare bruge en demo til så jeg kan dele den men kan ikke finde nogen. En der har et link til hvor jeg kan hente det?
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2004 - 15:33 #4
Ingen hjælp at hente?