Avatar billede chvillum Nybegynder
05. februar 2004 - 10:45 Der er 8 kommentarer

PC lukker ned

3 år gammel Compaq, 750 mhz, 256 SD-ram. Min PC havde en kort periode hvor den slukkede for skærmen og så genstartede af sig selv igen. Forleden slukkede den så igen, og nu kan jeg ikke få den igang igen. Jeg har prøvet at skifte grafikkortet uden held.
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. februar 2004 - 10:54 #1
Det kan godt være cpu eller bundkort der er stået af.....
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. februar 2004 - 10:55 #2
Hvad bruger du den til?

Spørgsmålet er om det kan betale sig at begynde at reparere på den....
Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 10:59 #3
jeg vil sigde du ku skal købe en ny pc du kan få en til mellem 2000 til 3000 kr. som er er ok men det er uden skærm.

en god side at købe på er www.edppriser.dk
Avatar billede chvillum Nybegynder
05. februar 2004 - 11:02 #4
Jeg bruger den som kontor-PC, kun lidt spil. Er det dyrt at få den fejlsøgt?
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. februar 2004 - 11:05 #5
Det koster nemt 3-400 kr. i timen
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. februar 2004 - 11:08 #6
Plus at du skal jo også betale for stumper. Compaq er jo en mærkevare, så nogle gange kan de godt skrue op for priserne, især hvad ram angår.
Jeg kender ikke priserne på nyt bundkort eller cpu, men prøver lige at finde et link
Avatar billede andersenph Nybegynder
05. februar 2004 - 11:15 #7
http://www.hp.dk/online/index1.html

Her er et par forhandlere du kan kontakte
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. februar 2004 - 18:40 #8
lægger lige et svar :O)