Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 10:16 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

DVD- dekoder

Hvor finder jeg en Media player med DVD-Dekoder ???
Min WinXP DVD-video media player fortæller mig at der  ikke er indastalleret en sådan og derfor ikke kan vise min DVD film.
hilsen tand
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 10:24 #1
Du kunne jo prøve denne:
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/eugene_player.html
Den skulle ihvertfald virke.
Norbert.
Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 11:02 #2
du skal bare instaler instaler et et dvd program f.eks windvd eller noget andet.
så burde du kunne se dvd med WMP.
Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 11:03 #3
Hej Norbert
Jeg har installeret Eugene`s DVD player men den virker ikke .
Den gør vel også det samme som Win XP playeren ???? men jeg mangler nok
den DVD-Dekoder som win-xp efterlyser.
hilsen tand
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:06 #4
Det forstår jeg ikke :-(
Du kan prøve at kigge her
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/playback.html
Der MÅ være en der virker.
Har du prøvet med PowerDVD?
Den kan man vist kun få som trial
Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 11:06 #5
hej swspusy
hvor får jeg disse programmer???
hilsen tand
Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 11:09 #6
jeg har et jeg kenner ikke ligde en side hvor du kan få men jeg kan sende det til dig
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:09 #7
WinDVD ligger bl.a. i det sidste link jeg gav dig.
Norbert.
Avatar billede swspusy Nybegynder
05. februar 2004 - 11:10 #8
Gå ind på http://www.download.com og søg DVDplayer så burde du finde et
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:10 #9
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:13 #10
Men winDVD er jo et købeprogram. Den virker kun i 5 minutter.
Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 11:21 #11
OK:
Jeg kender en der lige har købt en DVD brænder. Der fulgte en CD med et program som skulle kunne vise mine DVD skiver . Jeg har selv kunnet det før men har i melleltiden formatteret min harddisk. derfor problemet.
Jeg troede bare lige jeg kunne løse det i et snuptag.
Hilsen tand.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:24 #12
Det er nok PowerDVD. Den følger som regel med, når man køber sådan noget. Det er en god afspiller.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 11:31 #13
http://www.dvdrhelp.com/tools?section=11#11
Der er flere muligheder her, hvis du har mod på det.
Norbert :-)
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 12:00 #14
Norbert--> jeg tager fandme hatten af for dig!! Respekt for den viden du har indenfor dette område! Phatlasse what's out *G*

Undskyld for spam.
Må snart ha dig på ICQ :)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 12:06 #15
:-)
Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 14:02 #16
Ja jeg tror nok det var pover dvd jeg havde indstalleret på min pc før formateringen jeg syntes jeg kan genkende radioen. Men jeg troede ikke der var forskel på disse Mediaplayere  med hensyn til denne DVD-dekoder som WIN-XP spørger om.??
Venligst tand
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 14:07 #17
Hvis du kan få fat i den igen, vil jeg tro, dine problemer er løst. Jeg mener, der er dekoder i den afspiller. Hvis du har haft den i før, må du jo næsten have den liggende et eller andet sted.
Norbert :-)
Avatar billede tand Seniormester
05. februar 2004 - 14:45 #18
Så har jeg fået indstalleret pover DVD. og mit problem er løst.
Hilsen og tak. Tand
Avatar billede norbert Nybegynder
05. februar 2004 - 14:46 #19
Det var da godt.
Held og Lykke.
Norbert :-)