Avatar billede ep Nybegynder
22. september 1999 - 22:58 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvem kan lave mig 2 logoer ?

Jeg haqr brug for 2 logoer inden for et par dage!
på det ene skal der stå:
EP  på det andet skal der stå EP-Crew
de skal laves i sort/hvid og er beregnet til t-shirts.

De skal se blærede ud .. tja  jeg skal bruge dem om 1-2 dage... !

send dem med mail til: quake@elsker.dk

dem der sender det fedeste, får alle pointne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 23:04 #1
jeg tror du skal komme med lidt mere info om hvordan de skal være... stolen osv
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 23:05 #2
ups! jeg tror du skal komme med lidt mere info om hvordan de skal være... stilen på dem osv...
Avatar billede ep Nybegynder
22. september 1999 - 23:19 #3
tja ...

EP-Crew logoet skal være et stort ryg logo... EP logoet skal være et mindre et, der måske skal side på halsen (Som ICEMAN) skrifttypen finder i selv... det skal bare se fedt ud
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
22. september 1999 - 23:27 #4
Baggrundsfarve?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
23. september 1999 - 00:08 #5
Hvad står EP for???
Nu ved jeg godt du har skrevet s/h, men man skulle jo nødig lave et logo med blå baggrund og gule stjerner i en ring, og så EP ikke havde noget med Europa Parlamentet at gøre, hvis du forstår hvad jeg mener :-)...
Spøg til side...

Se logoerne som lavet...

s k j o l d b y
Avatar billede ep Nybegynder
23. september 1999 - 16:42 #6
Undsyld min dårlige beskrivelse ...

Baggrundsfarve = sort
Logo = hvidt

EP står for Explosive Party, og er til vores sorte Crew t-shirter
Avatar billede ep Nybegynder
23. september 1999 - 16:43 #7
upz!
str. 800x600 til EP Crew logoet
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. september 1999 - 21:54 #8
hmmm det bliver ikke ret pænt hvis det skal være i 800x600

det skal nok laves i vektor grafik så det ikke bliver kantet når man printer det ud
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. september 1999 - 10:44 #9
EP
Jeg har sendt nogle eksempler til dig. Logoet er lavet i sort, - og det skal det, også selvom det skal trykkes med hvidt. Teknikken er således:
Man køre et print/film ud.
Udfra den laver man en tryk-form.
Med tryk formen trykker du et aftryk med hvid trykfarve.
T-shirten er færdig...

Desuden ved jeg ikke hvad du mener med 800x600 størrelse. Man bruger jo ikke pixels i Illustrator. - Det er jo vektorbaseret og logoet kan forstørres eller formindskes lige så meget man vil, uden det tager skade i kvaliteten (som cyberesben siger)...

/skjoldet
Avatar billede ep Nybegynder
24. september 1999 - 17:39 #10
dkkarpen > gidder du lave dit logo i sort ! ?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
25. september 1999 - 14:09 #11
Skal det være på sort baggrund? Eller?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
26. september 1999 - 15:21 #12
Sådan
Avatar billede ep Nybegynder
26. september 1999 - 16:05 #13
Så har i begge fået 100 point hver.
Tak for hjælpen :o)
Avatar billede milo Nybegynder
31. august 2000 - 08:39 #14
burde man ikke kunne få at se hvad folk har lavet? Kan man få en adr. hvor man kan  se dem hva??