Avatar billede laurbjerg Nybegynder
05. februar 2004 - 07:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

udskriv et område

Jeg har defineret ca. 50 områder med navne.

Kan man i hver af disse områder skrive f.eks. "udskriv denne" og når man så klikker på dette felt bliver det pågældende område udskrevet ?
Avatar billede lsw Nybegynder
05. februar 2004 - 08:09 #1
Nedenstående er hente fra hjælp i excel

Udskrive en brugerdefineret visning
Klik på Brugerdefinerede visninger i menuen Vis.
Klik på navnet på den visning, du vil udskrive, i boksen Visninger.
Klik på Vis.
Klik på Udskriftsområde .
Bemærk!  Tidligere definerede udskriftsområder for hvert ark i projektmappen gemmes med din visning. Hvis et ark ikke har definerede udskriftsområder, udskrives hele regnearket.
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
05. februar 2004 - 08:15 #2
Jeg har ikke noget stående i boksen Visninger ????
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
05. februar 2004 - 08:21 #3
Sorry, det er åbenbart noget man selv skal udfylde, men det er ikke det som jeg er på jagt efter !
Avatar billede b_hansen Novice
05. februar 2004 - 09:25 #4
Jeg ved ikke, om jeg helt har forstået spørgsmålet. Hvis du vil lave et felt i hvert område (altså ca. 50 stk.) kan du jo tildele en makro til feltet(eller en knap), som kun udskriver det pågældende område.
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
05. februar 2004 - 09:25 #5
Har gjort det på den hårde måde. Har indspilet en makro til hver !
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
06. februar 2004 - 08:36 #6
Sheets(conDriverSheet).Range(conDriverPrintArea).PrintOut Copies:=1, Collate:=True