Avatar billede romano Nybegynder
04. februar 2004 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IOGEAR USB 1 ports Print server

Hej jeg har lige købt en IOGEAR 1 ports USB print server, dertil er der tilkoblet en HP psc 750 multifunktions printer.

Mit spørgsmål er så: er det på nogen måde muligt at man gennem printserveren også kan komme til at bruge eksempelvis scanner funktionen???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2004 - 10:29 #1
Nej, det kan du ikke. Din printserver understøtter med 100% garanti ikke scannerfunktionen.

Skal du have den med over nettet, har du en lille chance for, at HP´s egne JetDirect kan håndtere det. Men det kræver altså at printserveren er bygget til præcis det formål, og det finder du kun i producentens egne printservere.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2004 - 10:41 #2
Dér var den - http://h20015.www2.hp.com/hub_search/document.jhtml?lc=en&docName=bpu04830&prodId=hppsc750pr28086&cc=us

Du kan printe, men scanning er KUN understøttet via en HP JetDirect...
Avatar billede romano Nybegynder
08. februar 2004 - 17:03 #3
Mange Tak for hjælpen. Er det så også lig med at man ikke selv kan lave sit eget interface til den???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. februar 2004 - 09:19 #4
Den forstod jeg ikke. Hvad for et interface ville du lave? - din egen printserver, eller??
Prøv at uddybe.

Takker for points.
Avatar billede romano Nybegynder
09. februar 2004 - 19:20 #5
never mind den var labgt ude!!!

En anden ting ved du så om man kan bruge HP Jetdirect 170X og et converter stik til at få det til at virke???
Har nemlig fundet en rigtig god pris på lige netop den.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. februar 2004 - 13:57 #6
Jeg har ikke prøvet, men jeg tvivler på det ville virke. Du skal nok bruge en 175x´er.