Avatar billede hmp Nybegynder
04. februar 2004 - 20:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

unexpected file format

Hej jeg har hentet en fla og en swf fil fra flashkit.com
Men når jeg vil åbne FLA filen får jeg en meddelse fra flash at det er UNEXPECTED FILE FORMAT "jeg bruger flash 5". Hvad kan det skyldes....Der er ingen problemer med at få swf filen til at køre på min computer.
Jeg har fået ligende filer ned før men jeg er meget hug på at få denne til at køre i flash.
Adressen på filen er : http://www.flashkit.com/movies/Games/Full_Game_Source/Jackpot-Kasper_B-8916/index.php
Håber at der er nogen der kan svare på det :-)
Hmmm kører jeg med det forkerte flash mon ?... skal jeg ha mx måske ?...
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 20:37 #1
Ja der er forkert version af Flash du har!
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 20:37 #2
Du skal sikker have enten MX eller MX 2004
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 20:39 #3
Det er en MX 2004 fil
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 20:40 #4
der er savet som flash 5 player, så du skulle kunne åbne den
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 20:42 #5
Det er en Flash MX 2004 fil der bliver publiceret som en Flash 5, så du skal have fat i Flash MX 2004 , sorry
Avatar billede hmp Nybegynder
04. februar 2004 - 20:44 #6
Det vil sige at jeg skal have fat i mx 2004 kan jeg forstå ....for jeg kan ikke åbne den som fla i flash 5 ....jeg henter en demo af mx så og prøver ....vender tilbage!!!
Avatar billede hmp Nybegynder
04. februar 2004 - 20:58 #7
JA det var løsningen det åbner fint i mx Du får de 30 point. Tak for hurtigt
svar:-) .... Lige et tillægs spørgsmål hvordan kunne du se at det var en mx fil ?..
Avatar billede wilweb Nybegynder
04. februar 2004 - 22:36 #8
Det kunne jeg se da jeg valgte 'Egenskaber' for swf filen